De kortingscode kan je invullen bij het kiezen van de betaalmethode op het einde van je bestelproces. Daar zal je een vakje met ‘kortingscode’ zien, waar je het zal kunnen invullen.
Vervelend om te horen, maar dit gaan we uiteraard samen met jou oplossen. Neem gerust contact met ons op zodat we de juiste producten zo snel mogelijk naar jou kunnen sturen. Graag ontvangen we een mail op info@eyelens.nl samen met jouw bestelnummer en een foto van de producten die je ontvangen hebt.
Breng ons hier binnen de 14 dagen van op de hoogte, dan kunnen we de juiste producten opsturen samen met een gratis retourlabel. Zo kan je de ongeopende of onbeschadigde artikelen gratis retourneren naar ons.
De verkeerde producten kunnen enkel omgeruild worden indien de verpakking ongeopend of onbeschadigd is. Wanneer verpakkingen beschadigd of geopend zijn kan er een schadevergoeding doorgerekend worden.
Lukt het bestellen niet goed? Dan kan je jouw bestelling gerust telefonisch of via mail doorgeven. Zo plaatsen wij manueel de bestelling voor jou in ons systeem waarna we je jou een betaallink sturen. Vanaf wij de betaling ontvangen hebben, nemen wij alles in bestelling.
We zullen u een e-mail sturen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Winkelwagen